Σε 10.214 ανήλθαν οι επισκέπτες της Food & Drinks by Detrop, η οποία διοργανώθηκε στο διάστημα 1-3 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης και ξεχώρισε για την υψηλή ποιότητα, το νέο σχεδιασμό και τη δυναμική της, ενώ ενισχύθηκε από την παρουσία σημαντικών εκθετών και τις πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις της.
Η φετινή διοργάνωση προσέφερε μια ολοκληρωμένη και εμπλουτισμένη εμπειρία, με ποικιλία θεματικών ενοτήτων και δραστηριοτήτων, που ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των επαγγελματιών του κλάδου. Η συμμετοχή εμπορικών επισκεπτών υψηλού επιπέδου από 33 χώρες ήταν από τα πιο σημαντικά στοιχεία που καθόρισαν την επιτυχία της διοργάνωσης. Επαγγελματίες και αγοραστές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, με σημαντική επιρροή στον κλάδο τους, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα εκθέματα, να συναντηθούν με τους εκθέτες και να εξετάσουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Η Food & Drinks by Detrop ξεχώρισε επίσης για την πλούσια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων, όπως σεμινάρια, masterclasses, τελετές βραβεύσεων και παρουσιάσεις από ειδικούς του κλάδου, οι οποίες έδωσαν στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τις τελευταίες τάσεις, τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις, αλλά και καινοτόμες πρακτικές. Αυτές οι δράσεις ενίσχυσαν την εκπαιδευτική διάσταση της έκθεσης και διευκόλυναν την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών γύρω από τη γαστρονομία μέσω γευστικών δοκιμών και ενημερωτικών εκδηλώσεων.
Ιδιαίτερη ήταν η παρουσία και των θεματικών σαλονιών της Food & DrinksbyDetrop, τα οποία αποτέλεσαν σημεία αναφοράς του κλάδου, επιτρέποντας στους επισκέπτες να επικεντρωθούν σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων. Η δημιουργία αυτών των θεματικών σαλονιών συνέβαλε στην επιτυχή οργάνωση της έκθεσης και αναβάθμισε την ποιότητα της επισκεψιμότητας και την αποτελεσματικότητα των συναντήσεων.
Πολύ εποικοδομητικές ήταν και οι B2B συναντήσεις που ξεπέρασαν τις 800και πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΣΒΕ και της ΔΕΘ-HELEXPO καθ’ όλη τη διάρκεια της έκθεσης, με σημαντική συμμετοχή αγοραστών και επαγγελματιών από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι συναντήσεις υπήρξαν καθοριστικές για τη σύναψη νέων συνεργασιών και την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων σε διεθνές και εγχώριο επίπεδο. Η φετινή έκθεση αποτέλεσε έτσι μια μοναδική ευκαιρία για ανάπτυξη, δικτύωση και επαγγελματική εξέλιξη, θέτοντας νέες βάσεις για το μέλλον του κλάδου.
Highlights της Food & Drinks ήταν, μεταξύ άλλων:
-Το AllAboutCafé, η μεγαλύτερη έκθεση για τον καφέ στη Βόρεια Ελλάδα με την επιμέλεια της Valenio, στο πλαίσιο του οποίου διοργανώθηκε ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός LatteArt.
-Το The PairingBar, μια μοναδική εμπειρία γευσιγνωσίας με προϊόντα εκθετών της Food&Drinks by Detropκαι συνεργάτη τη ChefStories.
-Η ενότητα AllAbout Gastronomy, όπου, μεταξύ άλλων, τα σαλόνια Herbs&Honey και Dairy προσέλκυσαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
-Τα GoldenOlive Events με το 3rd OliveTrophies 2024, το Olive Oil Bar, πολλές εκδηλώσεις παρουσίασης ελαιόλαδων και ποικιλιών επιτραπέζιας ελιάς και βραβεύσεις, που διοργανώθηκαν από τη Λέσχη Φίλων Ελαιόλαδου και Ελιάς ΦΙΛΑΙΟΣ.
-Τα διεθνή βραβεία Food Experts’ Awards (FEA), με την πρωτοβουλία του Cibum.
-Το νέο project Gastronomy EXPerience-Taste the stories με συνεργάτη την εταιρεία Gruppo FL και στόχο τη σύνδεση των παραγωγών και μεταποιητών μοναδικών προϊόντων της ελληνικής γης με κορυφαία εστιατόρια της Θεσσαλονίκης.
Η Food & Drinks by Detrop συγκέντρωσε 250 εκθέτες από 19 χώρες (Ελλάδα, Αίγυπτος, Βουλγαρία, Ιορδανία, Κύπρος, Ουγγαρία, Σερβία, Ηνωμένο Βασίλειο, Βέλγιο, Γερμανία, Ελβετία, Ιαπωνία, Ισπανία, Ισραήλ, Ιταλία, Κίνα, Ολλανδία, Τυνησία και Φινλανδία), φιλοξένησε τις Περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας, Βόρειου Αιγαίου, Δυτικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενώ υποδέχθηκε90 ξένους HostedBuyers και 30 αγοραστές από μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Η ΝΟΥΝΟΥ BARISTAS ήταν Μέγας Χορηγός του ΑllaboutCafé,η ΝΥΜΦΗ ήταν η Μπύρα της έκθεσης, ενώ οι εταιρείες ΕβΛΟΓΗΜΕΝΟ και ΜΕΒΓΑΛ ήταν υποστηρικτές της Food& Drinks by Detrop. Η Food &Drinks by Detrop ήταν μία ακόμα Zero Waste έκθεση.